.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهی میلیاردی آموزش و پرورش مازندران

معاون آموزش و پرورش مازندران با اشاره اینکه پرداخت پاداش بازنشستگان و مربیان پیش‌دبستانی از دغدغه‌ای این نهاد است، گفت: یک میلیارد و 800 میلیون تومان به بازنشستگان و 15 میلیارد و 700 میلیون تومان به پرسنل پیش‌دبستانی بدهکاریم.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمدتقی عباسپور ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مازندران اظهار داشت: اعتبارات آموزش و پرورش از وزارتخانه به استان‌ها تخصیص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته ماهانه مبلغ 61 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت حقوق به پرسنل این سازمان پرداخت می‌شد و از اعتبارات جاری 63 میلیارد و 500 میلیون تومان در اختیار آموزش و پرورش مازندران قرار گرفت.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران میزان اعتبارت ملی استان را 274 میلیون تومان در سال گذشته اعلام کرد و گفت: سال 92 درآمد اختصاصی ما در مازندران 9 میلیارد و 798 میلیون تومان بود که این درآمد از برخی ارگان‌های در اختیار این نهاد کسب شد.

این مسئول میزان حقوق پرسنل آموزش و پرورش در سال جاری را حدود 73 میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: با افزایش 26 درصدی حقوق در این سازمان احتمال اینکه شاهد 3 هزار میلیارد کسری در آموزش و پرورش کشور باشیم زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: کسری 3 هزار میلیارد تومانی این سازمان بر عملکرد مالی در استان‌ها نیز تاثیر می‌گذارد و در استان‌ها باید برای جبران این کسری چاره‌ای اندیشیده شود.

عباسپور دیگر روش جبران کسری بودجه در این سازمان در استان‌ها را بازنگری در نیروی انسانی عنوان کرد و اظهار داشت: در این امر باید به طور جدی وارد شویم تا بخشی از کسری بودجه جبران شود.

این مسئول در ادامه به بدهی‌های سنگین آموزش و پرورش مازندران اشاره کرد و گفت: تعهدات پرسنلی مربوط به بازنشستگان 88 از دغدغه جدی ما است که مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان به بازنشستگان 88 بدهی داریم.

وی در ادامه به بدهی 15 میلیارد و 700 میلیون تومانی این سازمان به هزار و 27 پرسنل پیش‌دبستانی با سابقه بالا اشاره کرد و افزود: این افراد در ابتدا دغدغه استخدام داشتند و پس از استخدام برای دریافت سنوات خویش طلب دعوی کردند و 132 نفر از دیوان عدالت اداری رای دریافت مطالبه گرفتند که برای تامین این مبلغ بدهی نیاز به حمایت استانی و ملی داریم.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.